Roliga nyheter! Efter två månaders praktik är nu Annica Berglund anställd hos oss på Sekreterarjouren AB. Ni kommer att hitta henne i båda receptionerna, på konferensavdelningen och säkert lite överallt här på Sandbacka Park. Varmt välkommen till oss!
Dags att boka in vårens aktivitet med kollegorna? Eller kanske med tjejgänget? Fredag den 10/5 kommer vi att ha en Inspirationskväll här på Sandbacka Park! Modevisning, trendspan, inspiration, hälsa, workshops, livemusik, skönhet, inredning och kost. Biljetten kostar 175;-/person, och då ingår en smakfull middagsbuffé i vårens tecken ✨ Säkra era biljett redan nu, mejla namn och antal biljetter till info@racines.se. Hoppas vi ses!
Koppla över era telefoner till oss när ni är upptagna och ge kunden ett personligt bemötande, det är alltid trevligare än röstbrevlådor. Vi erbjuder både fasta och tillfälliga svarstjänster. Hör gärna av er så berättar vi mer!
God fortsättning! Denna vecka är vi tillbaka med full personalstyrka och ordinarie öppettider. Nu ser vi fram emot en spännande vår!
Från och med idag har båda receptionerna öppet som vanligt och vi på Sekreterarjouren ser fram emot en spännande höst här på Sandbacka Park!
Idag är det öppning för Restaurang Sandbacka Park!Här kommer du att hitta fräscha och näringsrika frukostalternativ, luncher och eftermiddagssnacks. Sitt och njut i den uppfräschade lokalen eller snabbt och enkelt TO GO. Varmt välkomna och stor lycka till!
På grund av ombyggnationer i Stadshuset kommer Kommunfullmäktige ha sina sammanträden hos oss fr.o.m 23/4. Just nu pågår förberedelser inför det första sammanträdet hos oss på Sandbacka Park. Från kl. 17 kan ni även se sammantädet på webben via Sandbvikens Kommuns hemsida.
OBS! Från och med 1 januari 2018 gäller nya regler för besöksparkeringarna på Sandbacka Park. Vänligen registrera din bil på listan som finns vid receptionen. Tillstånd i rutan behövs ej. Åtgärden för felaktigt nyttjande av parkering blir bötfällning. Observera att besöksparkeringen endast är till för besökande, inte anställda.
Vi på Sekreterarjouren vill passa på att önska er alla en God Jul och ett Gott Nytt År!
Investera i dig själv – onsdag den 8/11 kommer Må Bättre att ha en hälsomorgon här på Sandbacka Park. Det blir mingel med olika utställare, föreläsning med Kick Your Mind, frukost och chans att prova på olika träningspass. Passa på att anmäl dig! Anmälan sker till info@sandbackapark.com
Quick Office – den flexibla arbetsplatsen! En nyhet från Sekreterarjouren, kontorsplatsen som kan bokas en gång per år, en dag i månaden, en dag i veckan eller en vecka åt gången – helt efter dina önskemål. Hör gärna av er så berättar vi mer!
Vi vill passa på att välkomna vår nya medarbetare Denice Persson till oss på Sekreterarjouren. Denice kommer framförallt jobba med ekonomi men ni kommer såklart även se henne i receptionen. Varmt välkommen till oss!
Avis på ungarna som får leka med all ny teknik? Allmänt nyfiken på CoderDojo? Fredagen den 6 oktober får du chansen att ge dig hän, när CoderDojon flyttar ut verksamheten och kör pop up-dojo i Ljusgången på Sandbacka Park.
Du får pilla på alla sladdar, bygga vad du vill och ställa alla möjliga frågor du kan tänkas ha om CoderDojos verksamhet.
I dag har vi haft premiär för Morgonsoffan på Sandbacka Park. Syftet för eventet är att skapa en arena för att stärka företag och företagsamma personer i Sandvikens kommun. Dagens gäster var: Jan Fagerström, Näringslivskontoret, Ulrik Jansson, Ann-Louise Kleen, Företagarna i Sandviken, Magnus Muhrén, SAIK Bandy, Anders Ericsson, Sandvikens IF samt Åsa Sund, Toimprove. I ”Heta stolen” satt i dag Rolf Sundqvist. Moderator var Julia Rosqvist – specialist på Kunskap – Möten – Relationer.
Arrangörer för eventet: Näringslivskontoret i Sandviken, Sandbacka Park Utveckling, Företagarna i Sandviken, SAIK och SIF.
Idag har Fujitsu lunchkonferens i Omega. Kycklingsallader serveras från Racine´s!
Detta får ni inte missa, ”Morgonsoffa” hos oss på Sandbacka Park 28/9! Ett inspirerande frukostmöte för företagare och aktiva inom Sandvikens näringsliv som vill skapa tillväxt och utveckling. Det är kostnadsfritt och du anmäler ditt deltagande via www.morgonsoffa.se Arrangörer för eventet är Näringslivskontoret, Sandbacka Park Utveckling, Företagarna i Sandviken, SAIK och SIF.
Idag har Individ- och familjeomsorgsförvaltningen konfererat i vår största konferenslokal Futurum. Vi hoppas att ni är nöjda med ert möte hos oss på Sandbacka Park och önskar er varmt välkomna tillbaka!
Här på Sandbacka Park rullar konferenserna på för fullt igen efter sommaren. För frågor eller bokning når ni oss på 026-24 82 02 eller konferens@sekreterarjouren.se.
Då var sommaren över och vi på Sekreterarjouren vill passa på att önska alla kunder välkomna tillbaka efter en skön ledighet!
Vi ser fram emot en händelserik höst och har redan en hel del fina erbjudanden på gång, håll utkik!
Här kommer information om öppettider och bemanning i receptionerna under julhelgen.
Receptionen Högbovägen
Fredag 23/12
Öppet mellan 08.00-11.45
Tisdag 27/12 – Torsdag 5/1
Receptionen stängd. Vi hänvisar till receptionen på Spångvägen.
Receptionen Spångvägen
Fredag 23/12
Öppet mellan 07.30-17.00
Tisdag 27/12 – Torsdag 5/1
Öppet mellan 08.00-17.00
Utgående post lämnas i Sekreterarjourens postfack senast kl 14,45 eller till receptionen på Spångvägen.
Ange vilket företag posten tillhör om ni inte har loggan på kuverten.
OBS! När receptionen stänger tidigare stängs även ytterdörrarna tidigare.
En riktigt God Jul & Gott nytt år!
önskar alla på Sekreterarjouren AB
Idag har Fujitsu lunchmöte i vår konferenslokal Omega och maten kommer från Racine´s Restaurang.
Idag har Sandnet frukostseminarium här på Sandbacka Park och de startar med frukostbuffé i Racine’s Caf’é.
Amanda Lundberg från Ekonomiprogrammet på Bessemerskolan kommer vara hos oss varje onsdag och torsdag till och med april. Superkul tycker vi!
Vi vill passa på att välkomna vår ”nygamla” receptionist Sofia tillbaka till oss på Sekreterarjouren!
Vi vill passa på att tacka Erika för sin tid hos oss på Sekreterarjouren och önska lycka till i framtiden!
Vi har fått en ny praktikant som heter Jessica Persson, hon kommer vara hos oss till att börja med i sommar.
Hjärtligt välkommen till oss Jessica!
Idag har vi fått äran att få inviga världens första Elväg på allmän väg här hos oss på Sandbacka Park!
Elvägens möjliggörare: Trafikverket, Region Gävleborg, Scania och Siemens ställer ut och det finns chans att få prata med de som är engagerade i projektet och spana in framtiden!
Ibrahim Baylan, Samordnings- och energiminister, Anna Johansson, Infrastrukturminister och Lena Erixon, Generaldirektör Trafikverket är på plats.
Livesändningar från Elvägen sänds och det är en positiv stämning med nyfikna och mingel sugna människor!
Gör som Elvägen och boka ditt möte eller event här på Sandbacka Park!
Onsdagen den 11 November arrangerades FindIT:s branschdag – IT forum på Sandbacka Park för 9:e året i rad!
I år deltog rekordmånga , närmare 180 anmälda!
Ett 20-tal föreläsare presenterade sina företag och föreläste om industriell it. Under dagen kunde man även besöka en hel del utställare.
Restaurang Racine´s på Sandbacka Park erbjöd bra service och god mat.
Under vecka 38 fick alla som jobbar på Sandbacka Park prova på graffitimålning.
I samband med det utsågs en tävling, där deltagarna kunde vinna en gratis lunch på restaurang Racinés på Sandbacka Park!
Vi vill passa på att tacka Patrik som drivit restaurang Carpa här på Sandbacka Park för ett gott sammarbete och önska lycka till i framtiden!
Idag har vi haft workshop på Sandbacka Park. Kommunalråd Peter Kärnström, landshövdning Barbro Holmberg och teknikparkschef Ulrika Malmkvist var några deltagarna, Till eftermiddagsfika serverades fräscha smoothies och fruktspett från Bistro Nova!
Idag hade Sandbacka Park besök av Svenne Rubin, Ingemar Dunker och Co. Det är inte varje dag det är lunchkonsert i Restaurang Carpa!
Här har Erika gjort ett specialuppdrag åt ett företag inför jul, en stor julgodiskorg som ska levereras till kund!
Idag har vi haft ett fint luciafirande här på Sandbacka Park av årskurs 5 från Västanbyns skola. Vill också passa på att önska alla Er en trevlig helg!
Receptionen Högbovägen
Tisdag 23/12
08.00-11.45
Måndag 29/12 – Tisdag 6/1
Receptionen stängd. Vi hänvisar till receptionen på Spångvägen.
Avgående post lämnas i Sekreterarjourens postfack senast kl 14,45 eller till receptionen på Spångvägen.
Ange vilket företag posten tillhör om ni inte har loggan på kuverten.
Receptionen Spångvägen
Tisdag 23/12
07.30-17.00
Måndag 29/12 – Tisdag 6/1
Öppet mellan 08.00-17.00
OBS! När receptionen stänger tidigare stängs även ytterdörrarna tidigare.
Vi på Sekreterarjouren AB önskar Er en riktigt God Jul!
Nu har vi pyntat vår receptionsdisk med ett jularrangemang.
Reception Spångvägen 7:30-17:00
Reception Högbovägen 8:00-11:45
Var vänlig lämna utgående post senast 14:30.
Trevlig Allhelgonahelg önskar vi på Sekreterarjouren!
Imorse hade MIX frukostseminarie i vårt konferensrum Futurum. En god frukostbuffé från Bistro Nova och en föreläsning var en bra start på dagen!
Äntligen har våra nya namnskyltar kommit. Nu behöver ni inte fundera vem som är vem!
Låt oss ta hand om Ert företags telefoner i sommar. Vi önskar alla våra kunder en trevlig sommar!
Då var den nya hemsidan äntligen färdig!